آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

تفریح با خاندان بابا

1392/7/6 17:37
نویسنده : مامان جون
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمقلبسلام هم نفس لحظه های بی کسیمچشمکببخشید یکم دیر شد ولی عیبی نداره من میدونم که تو از دل پر غصه ی مامان خبر داری این دیر آمدن رو بذار رو حساب همون بی حوصله گیفرشتهدوشب پیش با عمه جون و بابا احمد و مامان مرضیه رفتیم بیرون شهر جات خالی بود خوشگلم بعد از کلی مشکلاتی که من بابا تو این چندروز پشت سر گذاشتیم این تفریح لازم بود خوشمزهشما هم تند تند لگد می زدی من هم از خوشحالی تو خوشحال بودمخندهحالا چندتا عکس گرفتیم که در اولین فرصت میذارم تا این هم به خاطرات قبل از تولدت اضافه کرده باشم . در ضمن هم نفس من تاریخ روز گردش 91/3/24 بود من بعدا نوشتمتشویق

 

قشنگم روز پنچشنبه هم عروسی دعوتیم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

حالا برات می نویسم که عروسی کی هستش محمد آقا و ریحانه خانم از اقوام بابا جون احمد هستن من هم خوشحالم که بعداز مجلس خودم و بابا برای اولین بار می خوایم بریم عروسی تجدید خاطره من عشقم مهدی بابای شما دست گل هوراقلبهورا Emoticon

 

 

 

این هم عکسهای باباجون احمد و مامان جون مرضیهماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)