آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

خاطرات این یک ماه .....

1392/6/24 11:32
نویسنده : مامان جون
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام مهربونم 

سلام ای آرام  جونم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان عاشقته عسل بانوی من دختر شیرین زبونم 

مامان جون خدا رو شکر می کنم که با بیماریت مبارزه کردی و پیروز شدی 

یعنی الان شکر خدا خوبه خوب هستی   

ببخشید که دیر به دیر میام ومی نویسم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

این روزها که حالم زیاد خوب نیست و از طرفی شما هم که مریض بودی 

ولی حالا هم که آمدم با یه دنیا عکس و خاطره آمدم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

منم دیگه مـــــــــــــــامـــــــــــــــــــــان تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تو بیماریت موهات رو کوتاه کردیم 

الان عکسها شو می زارم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

بعد بابا جون ومن کادو روز دختر برات گرفتیم البته قابل نداره 

عشق مامان ارزش شما خیلی بیشتر از اینهاست  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دیروز شما رو بردیم گردش صفا کردی  مخصوصا با بابا جون  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

20برج هم مامان رو همراهی کردی ورفتیم 

دکتر واسه تمشک کوچلو مرسی دخترم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مرسی مامانم 

بعد اینکه تو کارهای خونه کمک می کنی 

لب تاب رو تمیز می کنی 

در قندون اگر باز باشه می زاری الهی قربونت بشم 

پتو خودت رو میدی بهم می گی تا کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جیگری هلوی من 

آتنا جون راستی اینو نگفتم مامان جون 

لب تاب مامان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

روز چهارشنبه  بابا جون لطف کرد 

ووقتی مامان براش چایی آورد آمد بردار 

با دستش زد دوتا لیوان چایی رو چپه کرد 

 

روی دست فلک زده مامان وبعد یک جیغ بنفش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 لب تاب هم یک دل سیر چایی خورد 

دست مامان سوخت وناچار شدم با حلقم چند روزی خدا حافظی کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وشکر خدا لب تاب از روز جمعه روشن شد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تازه بهتر از قبل بالا میاد 

راستی عزیزم دندان کرسی 12 از پایین سمت چپ هم ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

درآمد مبارکت باشه عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماطهورا
25 شهریور 92 21:00
سلام عزيزم خداروشکر1000000000000000000بارشکرکه اتناجونم خوب شده خيلى نگرانش بودم وبااين پستت کلى خوشحالم کردى قربونش برم شيرين زبون خاله