آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

من وباباجون وآتناجون وتمشک کوچلو

1392/7/19 4:33
نویسنده : مامان جون
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم سلام قربون قدوبالات بشم من 

عزیزم الان ساعت 4:20 صبح روز جمعه92/7/19 ما تا چنددقیقه دیگه راه

می افتیم به سمت شمال کشور

میریم دریا میریم اونجا که وقتی واسه اولین بار چشمم به دریا خورد 

آرزو کردم خدا جون یه نی نی بهم بده و شما یک ماه بعد تودل مامان خونه کردی 

اینکه گفتم اولین بار چون من آخرین باری که رفتم شمال 5 ساله بودم 

واز اون وقت دیگه دریا نرفتم تا ماه عسلمون با همسری 

الان که میرم شمال خدا به من 2تا ازاون فرشته های نانازش رو داده 

من هم سجده شکر بجا میارم ازاین نعمت شیرین 

میریم وبا خاطرات سفر برمی گردیم 

خاله جونها جاتون خالی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا؛آنیتا
21 مهر 92 0:29
خوش بگذره عزیزم
نفیسه
21 مهر 92 0:32
خوش بگذره عزیزم جای ما رو هم خالی کن
سولماز
21 مهر 92 19:58
بهتون خوش بگذره عزیزم مواظب خودتو آتنا جونمو تمشک کوچولومون باش
متین مامی ایلیا
28 مهر 92 20:23
خوش بگذره عزیزم مواظب خودت و نی نی باش
متین مامی ایلیا
28 مهر 92 20:23
خصوصی
ترنم
3 آبان 92 0:42
امیدوارم سفر حسابی بهتون خوش گذشته باشه عزیزم ،اگه دوست داشتید لطفا رمز و برام بزارید البته اگه تمایل داشتید ایشالله نی نی تو راهیتونم صحیح و سلامت در آغوش بگیرید