آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

خدایا خودت کمکم کن

1392/8/9 22:41
نویسنده : مامان جون
518 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم وتمشک کوچلوی من

از خدا می خوام خودش نگهدارتون باشه 

خدایا خودت به دادم برس 

دوستهای عزیزم با یه دنیا اشک و ناله ازتون می خوام واسه من وپسرم دعا کنید 

متاسفانه من از شنبه گذشته تو شهر گرگان به خونریزی شدید افتادم 

ولی شکر خدا پسملی سالم ولی جفت داره خونریزی می کنه 

از تون می خوام برای من دعا کنید وقت نماز وقت راز ونیازتون با خدا 

به یاد من هم باشید 

دلم خیلی گرفتهههههههههههه

الان در حال حضر استراحت مطلق هستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الینا،آنیتا
28 مهر 92 14:26
آخه دوستم چرا با این حالت رفتی مسافرت؟ بدنت خیلی ضعیف شده بود الانم که خون ریزی ،خدا ،چی بگم به تو آخه دختر؛خیلی خیلی ناراحتم هم برات هم از دستت
متین مامی ایلیا
28 مهر 92 20:22
وااااااااااااااااااااااااایی عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالا که مشکلی پیش نمیاد ناراحت نباش و به خدا توکل کن
سولماز
29 مهر 92 21:19
ایشالا که مشکلی پیش نمیاد تورو خدا بیشتر مواظب باش عزیزم و بیشتر استراحت کن
مامان الینا،آنیتا
1 آبان 92 1:58
سلام منتظر خبری بودم ازت ! چی شد ؟ رفتی دکتر ؟ چی گفت ؟
مامان ساینا
4 آبان 92 17:58
سلام وب زیبای دارین با اجازه لینکتون کردم
ماماطهورا
11 آبان 92 13:55
عزيزم انشالله كه چيزي نيست و زود خوب ميشي ولي نبايد ميرفتي مسافرت چرا مراقب نبودي آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سولماز
12 آبان 92 19:23
زهره جونم بیا یه خبری از خودت بده بخدا مردم از نگرانی
نفیسه
13 آبان 92 0:05
وای خدا خودش کمک کنه براتون ارزو سلامتی میکنم