آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

یاد داشت

1393/1/1 9:11
نویسنده : مامان جون
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم سلام عزیز مامان الهی من فدای تو خانمی هات 

وسلام به پسرم  عشق های همیشه جاودانه ی مامان 

آتنا جون الهی قربون دلبریهات بشم 

آرتینم امروز با خواهرت رفتم دکتر 

آخه یک کمی مامان رو اذیت می کنی  می ترسم زودتر از وقت که در نظر دارم بیای 

خانم دکتر هم نظر منو داشت و می گه اینها شروع آمدن گل پسر 

عزیز دلم تورو خدا کمی صبر کن تا جون بگیری 

من بابا و خواهرت دوستت داریم 

بی صبرانه منتظر لحظه آمدنت هستیم ولی عسلم به موقع و صحیح و سالم این دعای یه مادر 

سونو گرافی انجام دادم شما بزرگ شدی آقا شدی 

امروز سه شنبه 1392/12/20 هستش قرار کارای بیمارستانم رو انجام بدم 

که اگر خدا نکرده ما رو خواستی غافلگیر کنی همه چیز آماده باشه

و عشقم آتنا جون مامان عاشقته 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
1 فروردین 93 23:38