آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

آتنا جون وکارای جدید

1392/2/21 5:48
نویسنده : مامان جون
101 بازدید
اشتراک گذاری


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

من عاشقتم عشق مامان و بی تو نفس کشیدن سخت برام

الهی خدای بزرگ نگهدارت باشه مامان جون

تو می خندی ومی خندونی من و بابا رو بدون اینکه بدونی تو دل

ماچیمی گذره ما هم شادیم و راضی به رضایت پروردگار

آتنا جون کلی وروجک شدی

واییییییییییییییییی از کدو مش بگم طلا خانم من وبابا رو می کشی

از خنده

1 بشدت دردری تشریف دارید تا بابا شال و کلاه می کنه میری جلو

و هی به بابا می گی

,ا . ,ا .,ا........

تا اینکه بابا برت میداره سریع غش می کنی از خنده و ذوق می کنی

بری بیرون وقتی هم که من بغلت می کنم از ترس اینکه بابا تنها نره

وشما بمونی دستت رو میذاری رو سینه من وخودت رو می کشی

جلو تا بری با بابا

 

وووووواگر بابا شما رو بیرون نبرهههههههگریهشما گریه می کنی تا لالا کنی

2 وقتی میذارمت رو پا تا لالا کنی پتوت رو می کشی رو صورتت وبعد از چند

چند ثانیه سرت رو میاری بیرون

دکی می کنی و می خندی منو بابا رو کشتی با دلبریات دلبرکم

3 الان هم بیدار شدی ونمی ذاری من کاری انجام بدم

 

 

فعلا باید برم ادامه رو بد برات می نویسم
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)