آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

خبر خبر خبردار....

1392/2/21 21:26
نویسنده : مامان جون
188 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

خبر خبر خبردار

خداوندا شکر وشکر وهزاران شکر که نعمتی بی همتا به من بخشیدی

تا او را در دامن خود پرورش دهم وباز هم سجده شکر می کنم که به

شکرانتبر من ناممادرنهادی...

سلاممممممممممممممممممم خاله جونها وای در اوج غصه اما

شادمممممممممممم شاد شاد خدایا شکرت چه عیدی قشنگی بهم دادی

خاله جونها آتنا داره هرروز پله های ترقی رو کشف وتی می کنه

حالا اگه گفتید چی شدههههههههههههه؟

مروارید دلم الهی من قربونش بشم الان که دارم می نویسم گریه ام گرفته

اگه آتی من مامان بزرگ داشت حتما الان براش دندونی می پخت

آره خاله جونها آتنا جون من مادر من اولین دندونش جونه زده ومن در اوج غم

اما شادم و از خوشحالی درونم اشک میریزم

خدا رو شکر می کنم که فرزندی سالم وانشاالله صالح بهم داده

دخترم میوه دل من الهی قربونت برم مادر جون

اولین مرواریدت مبارک مروارید من ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)