آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

مسافری در راه است

1392/1/18 2:49
نویسنده : مامان جون
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم سلام به همه ی خاله های مهربونی که با ما هستن وگاهی کنار قلب مهربونشون

اسم ما رو حک می کنن

ازهمه ی شما سپاس گذارم

اما آمدم از خودم وآتنا بنویسم اما حضور یکی دیگه نا گهانی در جمع سه نفریمون احساس شد

هنوز در حیرتم از حکمت او که همیشه کنار خودم احساسش می کنم خداوندم

واقعا نمدونم شرح حالم رو چطوری و خوانا بنویسم که همه شما بدونید تو دلم چه خبر

من آمده بودم از روزهای آخر سال

از آمدن خواهر وبرادرم

از اولین تفریح سه نفری

از سفر سه نفری به همراه دایی ها ی آتنا جون

واز خود آتنایم بگویم

وبگویم سال نو مبارک

اما هم همه ای در دلم ندای آمدن کسی را داد ودر 16 فروردین

نمیدانم چه بگویم وچطور وجودت را عنوان کنم

من مادر شدم دوباره .ودوباره

حکمتت را بگو تا منهم بدانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)