آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

با تمام سختیها تورا هم دوست دارم

1392/1/20 10:23
نویسنده : مامان جون
185 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اماسلام مسافر من سلام همسفرم حالا دو امید دارم تو وخواهرت با اینکه هنوز در نا باوری هستم

دوستت دارم

چون تو معجزه ی خدایی

مامان جون نمیدونم دختری یا پسر

نمدونم الان چند هفته ایی

دعا می کنم فقط سالم باشی

همه بهم می گن نا شکری نکنی خدارو قهر میاد

ومن با دلی پر از ترس میگم نه من راضیم به رضایت پروردگار

شاید تقدیر این است نمدانم

ولی با تمام وجودم هردو شما را دوست دارم

وقتی حالم بهم می خوره ویکباره یادم از آمدنت می افتد نمدانم جای چست

غم یا شادی

ولی تو دلگیر نباش اینها ترس مادرانه است

من وخواهرت وپدرت در کنارت هستیم

مامان جون بابا از وجودت خوشحال

باور کن حقیقت را می گم

ما عضو یک خانواده سه نفره آمدنت رو تبریک می گیم

من و بابا اگر تورو دوست نداشته باشیم نمی تونیم آتنا رو هم دوست داشته باشیم

پس جات امنه وهواتو من وبابا وخواهر کوچلوت داریم

خداوندا راضیم به رضایتت


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)