آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

نه ماه گذشت وچه شیرین

1392/2/20 17:36
نویسنده : مامان جون
334 بازدید
اشتراک گذاری

تو مرا می فهمی

من تو را مي خواهم

و همين ساده ترين قصه يك انسان است ،

تو مرا مي خواني

من تو را ناب ترين شعر زمان مي دانم

و تو هم مي داني

تا ابد در دل من مي ماني.



سلام مامان جون مبارکت باشه این ماه و همه ماه

عشقم نفسم الهی فدای تو و اون شکل ماهت بشم

مامان عــــــــــــــــــاشـــــــــــــقـــــــــــــتــــــــــــــــــــــه

تو زیبا ترین آهنگ زمانی تو ملودی فلب منی

تو با آمدنت دنیای من و بابا روشیرینتر از قبل کردی

آتنا جون تو چراغ خونه ی ما هستی

آنقدر دلبری که من وبابا رو که هیچ

مامان بزرگ وبابا جون احمد وعمو علی رو دیوانه ی خودت کردی

مامان قربونت بشه

آهنگ که میذاریم سریع هم دست میزنی وهم می رقصی

و بعد خودت با همون صدای کودکیت می خونی

عاشق دسمال کاغذی هستی همه رو یک ساعت ریز ریز می کنی

بدون کمک می شینی و با دستهات می گی بیا بیا

رو پاهات با کمک می ایستی

آتنا جون خداوند با لطفی که داره عجب وجودم رو به وجودت تا ابد گره زده

خوشحالم که هستی

خوشحالم که مادرم

خوشحالم که دختری مثل تو دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)