آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

خدایا لطف عزیزانم رو از من دریغ نکن

1392/3/16 13:11
نویسنده : مامان جون
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزم که تو لحظه لحظه برای دخترم دعا کردید                                  

 و گل من رو فراموشنکردید

ازسعیده جون مامان الینا که با تماسهاش و پیامهاش به من لطف داشت و باعث صبرم بود

زینب جون  مامان امیر عباس جون که با تماسهاش و پیامهاش به من لطف داشت                    

 و باعث صبرمبود

واز شما دوستانی که برام کامنت گذاشتید حتما در اولین فرصت و بعد بهبودی کامل آتنا بهتون

سر می زنم برای دخترم دعا کنید خواهش می کنم

سدیم 160 یعنی خونریزی مغزی ولی دخترم تا حالا مقاومت کرد

و سدیم حالا بعد از چند آزمایش پی درپی به 144 رسید و اون مرخص موقته برای من وپدرش 

دعا کنید که بلایی سر گلم نیاد

خوشبختانه جواب آزمایشهای آتنا جون خوب بود و آتنا دیشب مرخص موقت شد                      

و اگر حالش بدبشه    

باید دوباره ببرمش بیمارستان فعلا حال عمومیش زیاد خوب نیست                                        

و بدن عزیزم خیلی ضعیفشده 

و اصلا حتی نشسته نمی تون خودش رو کنترل کنه ومی افته 

من باز هم محتاج دعای شما خاله های مهربون آتنا جون هستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شاه صنم و مامان هانیه
15 خرداد 92 12:27
خدا رو شکر انشالا از اینم بهتر بشه
مامان بی تاب
15 خرداد 92 16:33
انشالله به حق فاطمه زهرا خوب میشه .قوی باش .الهی می دونم چی داری می کشی؟
سولماز
15 خرداد 92 21:41
خدارو شکر ایشالا زوده زود خوب میشه عزیزم
Elam
15 خرداد 92 23:27
خدا رو هزاران بار شكر كه بهتره انشالله بهتر هم ميشه عزيزم
الهى بميرم واسش با او دست و پاى كوچولوش
اميدوارم خدا بهتون ببخشدش


سلام عزیزم متشکرم از لطف و مهربونی شما .بهترینها رو برات آرزو دارم
من وآتنا خوشحالیم از وجود خالهای مهربونی مثل شما
من آدرس وب تون رو نداشتم

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 خرداد 92 2:16
خدا را صد هزار مرتبه شکر انشالاه که بهتر هم میشه اعزیزم غصه نخور امیدت به خدا باشه و صبور باش


سلام دوست مهربونم خداوند محمد پارسا رو برات نگهدار
من بی اندازه از لطفت به دخترم سپاس گذارم
شرمنده من آدرس وبت رو نداشتم

مامان الینا
16 خرداد 92 4:15
سلام عزیزم .همین که داری کم کم بهبودی آتنا رو میبینی یعنی اتفاقای خوب ؛یعنی باید امیدوار باشی دوستم ؛ضعفشم کم کم خوب میشه غصه نخور عزیزم . بیا خصوصی کارت دارم