آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

روزهایی که تکرار من درآنست

1392/3/29 12:38
نویسنده : مامان جون
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آتنا جون تو خوب بشی منم خوبم مامان جون  فدای یه تار موت اگر دل وروحم شکسته

الحمدالله چند روز بهتری وغذا می خوری خدا رو شکرررررررررررررررررر

آتنا من تو رو بی اندازه دوست دارم و عاشقانه عاشقتم 

بابات سرگرم 

اما من وتو روزهای تکراری رو می گذرونیم تمام انگیزم واسه بودن تویی

وقتی نگاه به چشمهای پاک وبی گناهت می کنم احساس شرم وخجالت بهم دست می ده

منو ببخش اگر گاهی آنقدر تو غمهام و شکستهام غرق می شم که یادم می ره کنارمی 

دلم نمی خواد یه مادر افسرده و غمگین باشم اما امان از زمــــــــــــانه 

بازی های بدی با آدم داره 

دلم. جونم. عمرم. فدای یه لحظه خندیدنت مامان جون

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نسرین
29 خرداد 92 12:55
سلام مامانی.خدارا هزار مرتبه شکر که دخترمون بهتره.ایشاا... به زودی خوب خوب بشه.
مامان الینا
29 خرداد 92 14:08
خسته شدم جواب نمیدی چرا ؟ سرشب میام اگه بودی ماجراشو برات تعریف میکنم .بای
مامان الینا
29 خرداد 92 16:17
هزارماشالا از بس این خانم خوشگله چشمش کردن .امیدوارم دیگه مریض نشی گلم .مامانش بیا خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 خرداد 92 17:08
خدا را شکر شکرت خدا که اینقدر مهربونی فدات بشم که دل مامانی را نشکستی و زود خوب شدی فدای اون موهای گیر زدت بشم من
سولماز
29 خرداد 92 20:18
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
30 خرداد 92 13:19
سلام عزیززززززززززززززززززم خیلی خوشحالم آتنا بهتر شده اس ام اس زیاد دادم اما جواب ندادی انشالله همیشه کنار هم باشاذی زندگی کنید