آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

این روزها.....

1392/4/19 0:02
نویسنده : مامان جون
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم سلام شیرینی زندگیم 

سلام نفس مامان این روزها پر از شورم آخه شما داری بزرگ وخانم می شی نزدیک تولدت داره می شه 

ومن همه اش خاطرات سال گذشته رو زیر رو می کنم داشتم ثانیه شماری می کردم 

تا تو بیای وبشی همه کس وکارم 

واییییییییییییییییییییییییییی آتناجون تو دلم غوغاست خوشحالم داری بزرگ می شی 

داری حرف زدن یاد می گیری 

هر وقت ناراحتی بهم می گی 

قهر یکم صبر می کنی ببینی من چی می گم وبعد پشت سر هم تکرار می کنی 

قهر. قر قر قر قر قر

به آب می گی . آبه

می گم شیشه می خوای اگر بخوای می گی .هاااااااااااا

اگر هم نخوای  هی می گی .نه نه نه 

آتنا جیگرم شدی 

مامان دارم کارهای تولدت رو انجام میدم 

وای باورم نمی شه هر وقت فکر می کنم اشک تو چشمام جمع می شه 

اینها اشک شوقه من دیگه تنها نیستم دیگه یکی رو دارم که حرفهام رو می فهم 

و دوستم داره ومن هم عاشقشم عاشق نفس کشیدنش 

عاشق راه رفتنش 

عاشق مامان صدا کردنش 

حتی زمانی که جیش می کنه و باید عوض اش کنم 

حتی لحظه ای که از خواب بیدار می شم وبهش شیشه میدم 

مامان عاشقتم عاشق.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان جون نی نی
19 تیر 92 10:00
سلام عزیزم خوشحالم از اینکه آتنا جون بهتر شده و تو هم خیالت راحت شده. خدا رو شکر که خوشحالیت و از شوق گریه می کنید تولد یک سالگیت پیشا پیش مبارک عزیزم
مامان جون نی نی
19 تیر 92 10:01
خصوصی داری
مامان نسرین
19 تیر 92 13:02
خاله جونم خیلی خوشحالم که داری بزرگ میشی دخترمون خانمی شده واسه خودش.مامانی ایشاا... همیشه شاد باشید و تا ابد در کنار هم شاد زندگی کنید
متین مامی ایلیا
21 تیر 92 0:29
تولد یک سالگیت پیشاپیش مبارک عزیزم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی گلم
متین مامی ایلیا
21 تیر 92 0:30
تولد یک سالگیت مبارک فرشته نازم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی گلم
سولماز
22 تیر 92 10:57
تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه خنده رو لبات باشه آتنای نازم
فاطمه مامان آیلین
23 تیر 92 0:43
پیشاپیش تولد خانوم کوچولو مبارک .خوشحالم که آنیتا جون خوب شده .
مامان الینا،آنیتا
24 تیر 92 22:14
سلام عزیزم .کجایی ؟هر موقع میام نیستی خانمی .حال خودت و آتنا خوبه ؟ حتما بیا پیشم
مامانی درسا
28 تیر 92 3:52
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی 120 ساله شی
خاله پارمیدا
28 تیر 92 9:39
امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت سال روز شکفتنت مبارکپیش نی نی ما همبیا و اگه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269 مرسی♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
لاله
28 تیر 92 17:27
آتنا جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 100 سالگیت
مامان الینا،آنیتا
29 تیر 92 14:44
خاله جون تولدت مبارک عزیزم .ان شالا هزار ساله بشی .کنار مامان گلت خوب و خوش باشی عزیزم
متین مامی ایلیا
29 تیر 92 17:21
سلام عزیزم اومدم تولد آتنا جونم و تبریک بگم ایشالا سالهای سال سلامت در کنار هم خوشبخت باشید دوست خوبم
مامان الینا،آنیتا
30 تیر 92 22:45
عزیزم چرا پست تولد آتنا جونم رو نمیزاری ؟ عکس های جدیدش رو هم بزار .