آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

خاله جونها جشن تولد آتنا جون

1392/5/6 0:27
نویسنده : مامان جون
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون 

تولدت مبارک 

یک سال گذشت و چه زود گذشت 

روزها و ماه ها متفاوت گذشت وگذشت 

وحالا عشق من ثمره عشقم 366 روزه شد 

ياد گرفتم بخندم و گريه كنم  

سپس نشسته و بايستم  

و حالا حتي مي تونم راه برم اگه شما دست هاي كوچولوم رو بگيريد  

اما شروع هر كاري زيباست.  

هي دنيا من دارم يك ساله مي شم!

آره مامان جون یادگرفتی همه چیز رو 

خندیدن .حرف زدن . راه رفتن . غذا خوردن . چشمک زدن همه را خوب یاد گرفتی

مامان جون تولدت خیلی پر هیجان بود 

در اولین فرصت برات می نویسم این روزها حالم اصلا خوب نیست 

بزودی میام ومی نویسم 

 


واین هم آتنا جون در ساعات پایانی تولد که شدیدا خسته بود 

وظرف 5 ثانیه لالا کرد 

خاله جونها عکسهای زیادی بود اما به دلایلی که بعد می گم بهتون نتونستم پای

سیستم بشینم و بذارم 

بزوذی میام وهمه چیز رو می نویسم مو به مو 

این شبها من وخانواده ام رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید 

التماس دعای فراوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

متین مامی ایلیا
6 مرداد 92 2:59
تولدت مبارک اتنا جون عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی، منم تو زندگیم مشکلات زیاد دارم ولی به خاطر ایلیا سر پام، شما هم ایشالا تو زندگیت هیچوقت غصه و ناراحتی نباشه دوست خوبم
elam
6 مرداد 92 13:28
azizam tavalode gole nazetun mobarak khoshhalam ke halesh khube enshalah hamishe salamat bashe
نسرین(مامان پریا)
6 مرداد 92 15:04
تولدت مبارک خالهامیدوارم حالت زودتر خوب بشه مامانی
مامان الینا،آنیتا
6 مرداد 92 15:31
سلام زهره جون .اول بگم بازم تولد گل کوچولوت مبارک باشه ؛آفرین مامان خوب که واسش تولد گرفتی؛ دوما دلم خیلی خیلی برات تنگ شده ؛خیلی وقتها میام ولی اصلا نیستی ! این روزا حالت چطوره ؟ خوبی؟ بیا برام بگو از حالت منتظرم عزیزم
مامان نیایش
13 مرداد 92 10:32
سلام تولدت مبارک آتنا جون خدا رو شکر که سالم و سلامت تولد خوبی داشتی .
مامان الینا،آنیتا
13 مرداد 92 22:42
منتظرت بودم چرا نیومدی ؟ آنیتا داره بیدار میشه شیر میخواد ! بازم میام تک میزنم
ساراکوچولو
17 مرداد 92 8:06
تولددخملم مبارک...خیلی ناراحت شدیم مریض بود وتوی پست قبل سختی که کشیدین ونوشتین باجون دل احساس کردم...خداحفظش کنه براتون انشالله...راستی این عکس نی نی نازنازی که نوشته بودین مریضه شدید آدرس وب اش که مال خودش باشه ندارین یاغقط به اشتراک گذاشتین
زینب مامان نازنین زهرا
24 مرداد 92 18:45
ببخش دیر اومدم ... تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک آتنای نازم ... انشالله سالهای طولانی با تنی سالم و لبی همیشه خندان در کنار مامان ناز و بابایی زندگی کنی ... زهره خانوم انشالله یه روزی عکس عروسیشو بذاری