آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

جوانه نوپای ما

1392/5/15 1:24
نویسنده : مامان جون
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نمدونم شادم یا غمگین ؟

من دوباره مادر شدم ودوباره 9ماه انتظارم شروع شد

حتما این لطف خدا بود که دوباره من مادر بشم

هرچند خیلی روزهای اول شکه شدهبودم 

اما قلبم بااین استخاره آروم گرفت 

ویقین دارم این حکمت الهی ناشکری نمی کنم 

کمی حالم بهتر بشه میام و می نویسم 

فشارم هی پایین میره وهی میرم سرم وصل می کنم 

برای سلامتی آتنا جیگرم وجوانه نو پایم دعا کنید

 

 
 

 

 

 

 
   وَأَلْقَى فِي الأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِكُمْ وَأَنْهَارًا وَسُبُلًا لَّعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ

﴿۱۵﴾

   و در زمين كوههايى استوار افكند تا شما را نجنباند و رودها و راهها [قرار داد] تا شما راه خود را پيدا كنيد

(۱۵)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا،آنیتا
15 مرداد 92 1:48
ان شاالله خیره عزیزم .حالا که تصمیمتو گرفتی دیگه شک نکن .امیدوارم همیشه و همه جا خدا پشت و پناهت باشه .به امید روزهای خوب برای تو دوست عزیزم
مامان الینا،آنیتا
15 مرداد 92 14:34
امیدوارم نیرو وتوان سابق رو بدست بیاری و مثل کوه پشت بچه هات بمونی .عزیزم خیلی به خودت برس و مواظب خودت باش .بچه هات به تو خیلی نیاز دارن
نسرین(مامان پریا)
16 مرداد 92 5:18
عزیزم بهت تبریک میگم خودتا ناراحت نکن هیچ کدوم از کارای خدا بی حکمت نیست انشاا... خودش بهت نیروشا میده تا بتونی از دوتا گلات نگهداری کنی
متین مامی ایلیا
24 مرداد 92 15:53
خیلی مواظب خودت باش و به خودت برس عزیزم
مامانی تنها
26 مرداد 92 1:39
سلام مبارکه عزیزم مواظب خودتو آتنای و نی نی توراهت باش اگه دوست داشتی به منم سربزن خوشحال می شم عزیزم
سولماز
27 مرداد 92 16:35
زهره جون بهت تبریک میگم خیلی مواظب خودت و آتنا نازم باش