آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

تصمیم باباجون و مامان

1392/2/10 8:41
نویسنده : مامان جون
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان امشب تصمیم گرفتم وبلاگ برات درست کنم تا هروقت بزرگ شدی بتونی تو خاطرات مامان و خودت سری انداخته باشی .بابا مهدی جون زحمت راه انداختنش رو کشید برام درست کرد تا بتونم با عسلم درد دل کنم .باباجون اسم وبلاگ ات رو *اولین امید گذاشت * روزهای سختی رو دارم می گذرونم اما وقتی تکون می خوری وشروع به لگد زدن می کنی از خوشحالی می خوام پر دربیارم دلم می خواد داد بزنم و به همه ی دنیا بگم که لیاقت مادر شدن رو دارم *هورا

17اردیبهشت 1391 تاسیس وبلاگ عشقم که نمیدونم اسمش چیه دختر یا پسرمتفکر

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)