آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

کارهای جدیدت

1392/6/24 13:05
نویسنده : مامان جون
472 بازدید
اشتراک گذاری

آتنا جونم مامان فدای دل پاکت بشه

اینها رو برات ثبت می کنم تا به امید خدا بزرگ شدی بخونی 

ولذت ببری و بدونی چه راهی رو واسه بزرگ شدنت طی کردی 

عزیزم تو وجود من وپدرت هستی وقلب ما با نفس کشیدن تو که می طپه 

مبادا روزی من وپدرت رو فراموش کنی 

تو همه هستی مایی 

پس هستی ما تمام هستیمان شو 

کلمه هایی که به زبان میاری ومن وبابا عشق می کنیم 

جانژان ژان 

علیعبی

الوایو

قهر =  قرقر

شیشهمم

غذا = ممی 

بابا بزرگ = آبا 

عمو = عمی 

عمه عمه 

نیستنییییییییییییی

 داداشداداش

سی دی = دیدی

 بابا =بابایی

 

مامان = مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهسا
24 شهریور 92 12:49
خورشید
24 شهریور 92 23:28
خوش به حالت عزیزم منم ذوق کردم
مامان مهسا
25 شهریور 92 10:46
سلام اپم و منتظر