آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

بعداز کلی خستگی

1391/6/26 14:57
نویسنده : مامان جون
908 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعداز اینکه همه ی کارهام تموم شد من نشستم پای لب تاب تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

باباجون آمدن کنار دختر گلش یک چورتی زدن

من بعد از اینکه مطلب هام رو نوشتم آمدم شما رو شیر دادم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمای بی بی تون رو

عوض کردم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بابا جون بیدار شد چایی خواستن ریختم آوردم با سوهانهایی که بابا احمد جون از قم

برامون گرفته بودن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد بابا جون گفت حاظر بشیم بریم بیرون تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رفتیم من یک شلوار گرفتم البته با دلخوری من پارچه ای مشکی می خواستم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی

بابا دوستداشتن لی بگیرم من هم به حرف ایشون گوش دادم و لی خریدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تو راه بامن قهر کرده بود  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیچون من نظرم رو بهش گفتم فکر کردن الان دلخورم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی اینو نمی دونه اگر به من بگه بمیر می میرم براش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد آمدیم خونه علی خاله جون مهین با خانومش که اونهم دختر خاله تون می شه

مریم جون دختر خاله جون شهناز

ایشون تو یک تصادف در سال 73 فوت کردن این مریم جون فقط 3 سال داشت

حالا واسه خودش خانم شده تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیومدت 6 ماه رفتن خونه خودشون وحالا در فکر داشتن نی نی هستن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیانشاالله خدا بهشون عطا کنه که هم بازی شما در آینده بشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

علی جون زنگ زد و با مریم جون آمدن خونه مون با هم کمی در مورد اتفاقهای خوبی که داره می افته صحبت

کردیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

علی جون با خانم شون رفتنبامن حرف نزن

بابا جون همچنان ناراحت هستن  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

فرداشب بله بورن وحید جون پسر خاله مهین جون هستش  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی ما نمی ریم چون راه دور اوووووووووه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیزاهدان

بابا نشسته پای لب تابش که سایتش رو تکمیل کنه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخونه ساکتهساکتشما هم خوابی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رفتم شام رو آوردم خوردیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد هم رفتیم خوابیدیم

شما بین شب تا صبح چند بار بیدار شدی و شیر نوش جان کردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

حالا هم صبح شده بابا جون واسم چایی ریختن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخودش صبحانه میل نداشت

بعد درمورد شب گذشته با هم کمی صحبت کردیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اول یکم با شما خلوت کردوبوسیدت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی وبعد صورتم بوسید رفت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)