آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

شصت روز وششصد هزار آرزو ی مادر

1392/2/21 23:35
نویسنده : مامان جون
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامانماهگیت مبارک

سلام فرشته ی من روزها دارن می گذرن و شما

 

داری خانم می شی من ذوق می کنم که داری

 

بزرگ می شی وخمهاش به آرزوهایی که برات دارم

 

فکر می کنم آخه من یک مادر

من یک مادرم یک مادر که درون قلب خودش

 

هزاران آرزو رو برای دخترش دار

 

 

 

من یک مادرم که وقتی اشک می ریزی بند دلم کنده می شه و

ناراحتم که شاید من باعث اشک های مثل مروارید تو هستم

آتنا جان نمی دونم لایق مادر بودن واسه تو هستم یا نه اما بهت می گم قلبم .عمرم .هستی من به اندازه همه ی دنیا دوستت دارم وبرات میمرم

 

یاس مامان خوشگلم گل باغ زندگی من وبابا الهی شادی تو قلبت باشه وما

هم به شادی گلمون شاد باشیم

 

الهی خاری به پا هات خدایی نکرده نره که من از غصه می میرم تو ناجیه قلب

من وبابایی تو اولین امید ما هستی طلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)