آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

یک روز بدددددددددددددددددداه

1391/7/27 14:24
نویسنده : مامان جون
190 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام دخملی سلام جیگر طلا مامان ببخشناراحت

می بخششششششششششیقهر

خواهش می کنم قند عسلممژه

مرسی که منو بخشیدیقلب

خدایا تو هم منوببخشبغل

خاله جونهای آتنا به من کمک می کنید خواهش می کنمنگران  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

چند روزی هست به شدت عصبی هستمکلافه

خدایا منو ببخش ومنو مجازات نکن بخاطر حرفی که می زنمقلب

حوصله گریه ی آتنا جونم رو ندارمعصبانی

به همسری با ناراحتی جواب میدم

آخه خودم هم نمیدونم چرامتفکر آخه چرامتفکر اینقدر عصبی وکلافه هستم

شما منو راهنمایی می کنیدمنتظر

تازه امروز که یک اتفاق بدی هم داشت می افتاد که خدا رو شکر بخیر

گذشت

صبح بیدار شدم یکم بهتر از دیشب بودم لرز بدنم افتاده بود سرم هم آروم بود

با همسری یک چای خوردیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی همسری فداش بشم حالم رو پرسید

من هم با آرمش گفتم آره عزیزم بهترم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهمسری رفت سر کار

من هم شروع به تمیز کردن دوربر شدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جارو برقی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شستن ظرف تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

لباسشویی رو روشن کردم لباسهای آتی رو ریختم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وایییییییییییییییییییییییی

یک بویی تو آشپزخونه پیچید لباس شویی هم خاموش شد

هرکار کردم دیگه روشن نشد که نشد

آتنا هم آنقدر گریه می کرد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی من هم که دیوانه شدم چند روز تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آمدم آتنا رو برداشتم خوابوندم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد زنگیدم نمایندگی گفت تا بعد از ظهر سرویس کار می فرسته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وقتی اعصابم آ روم تر شده بود یادم از سه راهی افتاد که

به ماشین وصل هست چشمتون روز بد نبینه وقتی رفتم سراغش دیدم بوی

اون بوده نه لباسشویی

دوشاخه وپیریز ذوب شده بود

سری زنگ زدم به دوستم الکتریکی داره برام یک سیارصنعتی درست کرد داد

پسرش علی رضا جون زحمت کشید آورد

سریع وصل کردم

وایییییییییییییییییییییییییییی خدایا مرسی که هوام داری تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

لباسشویی روشن ششششششششششششششد وای تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

البته قبلش یکم اسپنددود کردم ویکم هم صدقه گذاشتم کنار

خدارو شکر درست شد آتنا عسلم هم ساکت شد وخوابید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

من هم فعلا آروم هستم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دوستهای مهربونم اگه واسه اعصابم چیزی یا راه حلی داشتید خوشحال می

شم راهنماییم کنید

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)