آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

جدایی خیلی سخت

1391/9/2 12:03
نویسنده : مامان جون
216 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام آتنا جونم .سلام همه ی وجودم ....

من امروز دلم خیلی تنگ آنقدر که اشک مهلت نمیده که خودم رو ساکت کنم

جلوی بابا نتونستم گریه کنم

خاله جون بعد 15روز امروز صبح رفت و باز من تنها شدم

تو کنارمی ولی خاله جون بوی مادر رو برام میده. آتنا مامان جون

دلم واسه مامانم تنگ شده خیلی مامان قربونت بره

دلم می خواد صداش کنم منم مثل همه مادر داشته باشم

وقتی خاله بغلت می کرد هی بهت می گفت چیه مامان جون دلم به اندازه

همه دنیا می گرفت

می گفتم واقعا ای کاش مامانم بود. خاله تورو مثل مامان جونها بوس می کرد

آتنا جون درد بی مادری تمام عمر همراه منه وهمیشه روحم رو خورد

آتنا جون منو ببخش مامان دلم گرفته اگر گریه نکنم میمیرم

بذار دلم خالی بشه بذار واست درد دل کنم

آخه من که مادر ندارم به کی بگم دلم سبک بشه

تو بشو مادرم تو بشو سنگ صبورم مامان قربونت بشه

باز من وتو این چهار دیواری تنها شدیم مثل همیشه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)