آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

غم هرگز نداشتنت همیشه ....

1392/2/22 3:06
نویسنده : مامان جون
194 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

 

زچشمت اگر چه که دورم هنوز

پراز اوج وعشق وغرورم هنوز

اگر غصه باریداز ماه وسال

به یاد گذشته صبورم هنوز

هرچه گشتم کلمه ای برای نبودن وندیدنت پیدا نشد انگار تمام جمله ها و کلمه ها گم شدند . اما من نبودت را همیشه حس کردم . دل تنگم دل تنگ دل تنگ . حتی در آخرین لحظه ی بودنت دیر رسیدم همیشه چه زود دیر می شود

روزت گرامی پدر

 

فسقلی جون این عکسها هم مال شبی هست که واسه دست بوسی وتبریک برای روز پدر رفتیم خونه بابا جون احمد و مامان جون مرضیه عمه جون وعمو علی جون و آقا حامد هم اونجا بودن . اون شب آسمون هم مثل من دلش گرفته بود خیلی بارون بارید من بابا کلی باهم زیر بارون البته زیر چترقلباین عکسها رو هم تو پارک نزدیک خونه گرفتیمقلبتشویقخجالت

 

 

 

  

ای زیبا ترین افسانه زیستن روزت مبارک هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)