آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

وقتی تو دنیای منی دل من کاری به دنیا نداره

1391/12/5 13:57
نویسنده : مامان جون
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من سلام عشق زیبا و بی آلایش من

من تورو دارم و به چیزی جز تو فکر نمی کنم من تو وبابا رو که دارم یعنی

همهی دنیا رو دارم عزیزم

من عاشق بند بند وجودتم و جونم رو فدات می کنم

شب که پا می شم به خدا می گم خداجون قربونت برم که تو اوج نا امیدی

به دادم رسیدی و همیشه مواظبم بودی و حالا یک گل مثل گلهای بهشتت

روبه من به امانت سپردی

قول میدم این دفعه با همه وجودم مراقب گلم باشم

خدایا من سجده شکر به درگاهت دارم من و مهدی با تمام وجود عاشق

دخترمون هستیم و از شما هم می خوایم کمک کنی تا فرزندی سالم و

صالح داشته باشیم

تا در مقابل رحمتت شرمنده نشیم خدایا

خدا جون نگهبان و نگهدار آتنا جون من باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)