آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

اولین ماه گرد دخترمون آتنا جون

1391/12/6 12:36
نویسنده : مامان جون
203 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام گلم هم نفسم الهی فدات بشم شما امروز یک ماهگی تون تمام شد و

پابه روز های نخست 2ماهگی گذاشتیتشویقهوراتشویقمن وبابا خیلی خوشحال

هستیم واز خداوند سپاسگزاریم که شما فرشته ناز وخوشگل رو دادلبخند آتنا

جون من وبابا عاشقت هستیم الهی من فدات بشم گلم

خیلی حرف دارم که برات بنویسم اما دلم نمی ذاره تنهات بذارم سر فرصت

هم عکس هات رو می ذارم وهم از شیرینکاری هات بنویسم قربونت بشم

راستی این نوشته هم مربوط به 26 روزگیت هست فدات بشم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلامسلام عشق مامان نفس مامان الهی فدات بشمقلب

امروز 23 مرداد ماه من و شما از صبح بیرون بودیم با هم رفتیم بانک تا من یک کم پولی که دایی

جونمصطفی واسم ریخته بود بریزم تو حساب پس اندازچشمک

از اونجایی که بابا هرروز از سر کار می آمد ومنتظر بود که گوش شما سوراخ شدهمنتظرمن هم امروز

تصمیمگرفتم ببرمت و گوشت رو سوراخ کنممتفکر

بعد از بانک رفتیم مطب دکتر شریفان و گوشهاتو سوراخ کردن الهی بمیرم از صداش ترسیدی آنقدر

گریهکردیگریهکه خودم هم گریم گرفته بودناراحت

ازاینکه گوشت رو سوراخ کرده بودم پشیمون شده بودماسترسهمه اش دعا می کردم زود خوب بشه و

خدارو شکر زود خوب شد وروز سوم گوشوارههای طلا تو با کمک بابا جون انداختم تو گوشتچشمک

درضمن عسل جون گشواره هاتو بابا جون مهدی تو 15 روزگی واستون خریدن با انتخاب منقلبهورا

عکسهای جیگر در ادامه مطلب ........

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این عکس رو خود بیمارستان رو سرامیک انداخته و به شما بعنوان اولین روز تولد یادگاری دادن 4ساعت بعد از

تولد


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)