آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

دلم گرفته بود

1392/2/24 1:41
نویسنده : مامان جون
207 بازدید
اشتراک گذاری

دلم شدید گرفته بود آمدم گپ از کسی خبری نیست 

فقط یکم با زینب جون حرف زدم و خوشحال شدم از اینکه یه کنجد 4 هفته ایی داره 

خدا رو هزار مرتب شکررررررررررررررررررر

زینب جون مبارکت باشهههههههههههه

ومامان الینا جون دلم برات تنگ شده 

دور برم این روزها پر غمممممممممممم نمدونم به کی بگمممممم

من محتاج دعای همتون هستم بابای آتنا شرایط بدی داره 

وحالش خیلیییییییییییی بده از همتون می خوام برامون دعا کنید

دارم دیوانه می شم نمدونم مجازات کدوم گناه 

ولی امیدوارم خدا همراه مون باشه ومارو تنها نذاره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
24 اردیبهشت 92 10:28
سلام عزیزم .غصه نخور همه چی درست میشه
سولماز
26 اردیبهشت 92 12:13
سلام عزیزم ایشالا همه چی درست میشه خدا بزرگه
مامان جون سیلوانا
28 اردیبهشت 92 23:02
عزیزم چی شده همسرت چی شده برام بگو عزیزم
مامان زهرا
3 خرداد 92 5:08
عزیزم چی شده همسرت چی شده برام بگو عزیزم