آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

قانونت چیست بگو من هم بدانم

1392/2/24 2:22
نویسنده : مامان جون
963 بازدید
اشتراک گذاری

 

ميدوني وقتي خدا داشت بدرقت ميکرد چي گفت؟

گفت:

 اين جايي که دارم ميفرستمت مردمي داره که ميشکننت نکنه غصه بخوري من باهاتم تنهات نميذارم ...تو کوله بارت عشق ميذارم تا بگذري...قلب ميذارم تا جا بدي...اشک ميذارم تا همراهيت کنه...

و مرگ ميذارم تا بدوني که برميگردي پيشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
24 اردیبهشت 92 21:22
سلام دوستم .من چندباری اومدم نبودی ؛دیگه نمیتونم شبها تا دیر وقت بیدار بمونم .احتمالا 12 به بعد بخوابم چون دکتر گفت باید خیلی استراحت کنم و شوهر اجازه نمیده زیاد بشینم یا بیدار بمونم .
مامان الینا
24 اردیبهشت 92 21:25
اگه تونستم بیام حودم تک میزنم بهت حتما .راستی برام بنویس برای چی دعوا کردین ؟واسه چی دکتر رفتین ؟ و دکتر چی گفت ؟
مامان الینا
25 اردیبهشت 92 0:01
من اومدم،ساعت 12 .شارژم تموم شد! تک هم نمیتونم بزنم ! اما انگار تو هنوز نیومدی !
مامان الینا
25 اردیبهشت 92 23:11
سلام عزیزم .من خیلی خوابم میاد .فردا میام نت.بای دوستم
پویا تم
26 اردیبهشت 92 22:05
سلام عزیزم در مورد هزینه بعد اتمام کار و تایید توسط شما به شماره حسابم واریز می کنید و عکس جو جوتون رو به ایمیلم ارسال می کنید
پویا تم
26 اردیبهشت 92 22:07
و تحویل کار هم بعد از دو الی سه روز البته بسته به شما داره که در دسترس باشی به ایمیلتونارسال می کنم و شما می رید و چاپ می کنید به همین راحتی