آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

تشکراز دوستان مهربونم

1392/6/2 13:46
نویسنده : مامان جون
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای عزیزم 

من شرمنده محبتهای شما هستم و نمدونم چطوری تشکر کنم 

از خدای مهربون می خوام هیچ وقت غم مهمون دل مهربونتون نشه (آمین)

آتنا جون حالش کمی بهتر بشه حتما میام ومی گم چرا اینطوری شد 

وبیماریش چی بود 

سعیده جان معذرت می خوام کمال تشکر رو دارم از شما وزینب جون امیدوارم 

خداوند فرزندتون رو چراغ دلتون کنه 

من وآتنا با تمام وجود دوستون داریم خاله جونهای مهربون وخواهر های عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترنم
16 خرداد 92 23:09
خدا را شکر عزیزم که کوچولویه دوست داشتنی مون حالش بهتره ایشالله هیچ وقت راهش به بیمارستان نیفته و همیشه لبش خندون و تنش سالم باشه


ترنم عزیزم سلام از لطف ات به دخترم سپاس گذارم از اینکه برای دل شکسته من وماندن دخترم برای من دست دعا به سوی خدا بردید ممنونم امید خوشبختی را برایت آرزو دارم
من آدرس وب رو نداشتم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 خرداد 92 1:45
خدا را شکر مامان جون عزیزم خوشحالم عزیز دلم حالش خوبه مامانی ما یه امامزاده تو شهرمون داریم که من خیلی موقعها از شون کمک می خوام خدا را شکر هر بار ازش کمک خواستم بی جوابم نذاشته برا اتنای خوشگلم هم نذر کردم اگه تشریف اوردید قم حتما خدمت اقا امامزاده ناصر هم تشریف ببرید دوستتون دارم زیاد

چشم حتما آمدیم تهران حتما تا قم هم میایم وآدرس رو از شما می گیرم وآتنا رو حتما اونجا میبرم
التماس دعا

عاطفه مامان الای
17 خرداد 92 12:29
سلام دوست عزیز ...مریضی کودک نازت منو آشفته کرد وباور کن من هم مادرم بدترین چیز برای یه مادر تو خطر افتادن جون کودکشه ...خوشحالم که بهتر شده دوست من ...میخواستم بپرسم که مادرتون فوت شدن که نوشتی مامان تو دعا کن که به خدا نزدیکتری ...چون من هر دو رو 4 ساله از دست دادم ..دلم گرفت ای کاش اینطوری نباشه لا اقل مادر داشته باشی وحالت مثل من نباشه ...گل من پیش من هم بیا وجواب رو برام بنویس که مادرت هست یا نه ؟ این برای من مهمه ...دوست ندارم دختری بی مادر باشه ...چون من ندارم ...نمیخوام این تلخی رو کسی احساس کنه ...گلم منتظرتم حتما بیا تو وب من ...لینکت هم میکنم تو هم منو بکن تا بیشتر به سراغت بیام میبوسمتون اتنای عزیزمون رو به خدا وبعد به تو مادر مهربان میسپارم ...


سلام دوست عزیزم مرسی ازاینکه پیش من ودخترم آمدی خوشحالم از اینکه منو لینک کردی
دوست مهربونم آره من مادر و پدرم رو از دست دادم
واین غم وتلخی سالهاست رو دوشم
آتنا هم از داشتن خاله های مهربونی خوشبخته
عزیزم من آدرس وبت رو ندارم
لطف کن برام بذار