آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

دیگه عمرم داره تموم می شه

1392/3/20 14:30
نویسنده : مامان جون
234 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا چطوری صدات کنم که صدام رو بشنوی چرا آتنام دیگه خوب نمی شه چرا مثل قبلش نمی شه

امروز 9 روز که شب تا صبح راه می برمش و اون گریه می کنه 

دیگه غذا نمی خواد شیر نمی خوره 

خدایا تا کی اشک بریزم دلت به حال روزم نمی سوزه مگه چه گناهی کردم                                        

که حالا بچه ام داره زجر می کشه

چرا دنیای شیرن من با دخترم داره خراب می شه 

اسهال استفراغش که خوب نشده ریه هاش هم خراب شده وعفونت کرده 

مامان قربونت بشم خوب شو بخدا دیگه نمی کشم 

آتنا عسل مامان دیشب همه اش تا صبح بالا آوردی و سرفه کردی 

قربون قد وبالات بشم 

خدایا چی بگم کی واست واسط بیارم هااااااااااااا 

بگو بگو تا واسط ام رو بفرستم در خونت بلکه دخترم رو خوب کنی 

خدایا تنهام تنهای تنها دلت نمی سوزه به حالم 

خدایا دیگه تحمل عذاب آتنا رو ندارم دارم می پوسم 

بچه ام خواب نداره خوراک نداره

مگه نه اینکه خودت دادیش به من چرا حاضری عذاب بکشه 

خدایا هرچی درد داری بده به من ولی آتنا رو خوب کن 

امروز از صبح بیمارستان دکتر شیخ بودم بردم پیش دکتر جعفر زاده 

میگه ویروسی که تو بدنش بوده در حال استفراغ وارد ریه شده و به دلیل همون ریه هاش 

مشکل دار شده 

خدایا قدرتت رو شکررررررررررررررررر

خدا جون من بد من هرچی که بگی 

جون اونکه پیشت آبرو داره آتنام .همه ی زندگیم همه ی امیدم و تنها تکیه گاهم رو خوب کن 

 دوستای عزیزم شما رو قسم میدم التماس می کنم 

سر نماز واسه آتنا دعا کنید دیگه خسته شدم از بس بچه ام شب وروز گریه می کنه 

ای کاش خودم مریض می شدم ولی آتنا نهههههههههههههههه

هیچکس کنارم نیست حتی باباش شب خواب روز سر کار من موندم همین درد که درمان نداره

و تن آتنا که روز به روز ضعیف می شه 

خدایا کمکممممممممممممممم کن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 16:33
بمیرم الاهی مامان جون به خدا خیلی دلم شکست خیلی براش دعا میکنم امیدوارم به زودی سلامتیش و به دست بیاره
سارا(مامان جانان)
20 خرداد 92 20:52
نذر حضرت عباس کن ،، اون هرگز بی جواب نمیذاره... خیلی به فکر آتنا هستم و دعاش می کنم
شاه صنم و مامان هانیه
21 خرداد 92 1:06
بمیرم الهی تحمل کن عزیزم انشالا خوب میشه صبر کن دعا کن به خدا لحظه به لحظه دعا میکنم خدا انشالا همیشه سلامت برات حفظش کنه میخوای بیاریش تهران؟ اخه حرف دکترا چیه ؟ اگه ویروس با استفراغ رفته خب علاجش کنن خبرشو بهم بده اگه امکانش واستون هست پیش دکترای خوب ببرینش بیارش تهران
فاطمه (مامان آیلین)
21 خرداد 92 9:36
چقدر ناراحت کننده ! میدونم هر لحظه برات هزار سال میگذره دعا میکنم آرامش بهتون برگرده و لبخند رو لبتون بشینه.
مامان جون سیلوانا
21 خرداد 92 22:35
عزیزم خودت رو ناراحت نکن منم خیلی ناراحتم وخیلی غصه شما رو می خورم تورو خدا ورش دار بیارش تهران میبریمش بیمارستان کودکان میبریمش پیش بهترین متخصص کودکان منتظرتم.
مامان شايان
21 خرداد 92 23:00
صلوات نذرش ميكنم به اميد خدا خوب بشه يه كم تحملتو بيشتر كن ماماني خدا اگه درد ميده درمان هم ميده
سولماز
21 خرداد 92 23:11
الهی بمیرم براش امیدوارم زود خوب شه
Elam
22 خرداد 92 0:12
الهى بميرم ميفهمم كه چقدر براتون سخته كه ببنيد گلتون در عذابه اما مقاوم باشيد و از ديگران كمك بخواهيد تا توانتون رو از دست ندهيد اميدوارم هر چه زودتر خبرهاى سلامتى بخوونم از وبلاگ آتناى عزيزم
عاطفه
22 خرداد 92 10:38
سلام.مامان اتنا وقتو تلف نکن ببرش تهران پیش ی دکتر خوب.دکترا مطمئنن ک ویروسه؟
محبوبه ماان ترنم
22 خرداد 92 14:53
واییییییییی.چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟// اومده بودم که خبر نهایی سلامتیش رو بخونم......... تنم یخ کرده از این حرفها.تو رو خدا دخترتون رو ببرید پیش یک دکتر مطمئن. الهی بمیرم واسه دلت. ایشاالله که زود خوب بشه. یک دور تسبیح ام یجیب واسش می خونم امروز
سولماز
23 خرداد 92 13:22
عزیزم آتنا چطوره ؟؟ بهتر شده ؟؟ یه چیزی بگو مردم از نگرانی ؟؟؟
متین مامی ایلیا
23 خرداد 92 19:27
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا بهت صبر بده تحمل مریضی بچه ها خیلی سخته ایشالا زود خوب میشه خوشحال شدم به وب ایلیا سر زدی من لینکتون کردم
هستی
24 خرداد 92 0:28
سلام عزیزم غصه نخورین http://arshiyakhan.niniweblog.com/ به این آدرس وبلاگ برین و ازشون کمک بخواهین حتما دعایی چیزی هست که بتونه کوچولوتون را خوب کنه ایشون بلدن براش قوربونی کنین نذر کنین حتما خوبه خوب می شه غصه نخورین
مامان سبحان جون
24 خرداد 92 2:34
سلام عزیزم الهی بمیرم برااتناجونم ولی عزیزم بیمارستان شیخ دکتراش خوب معاینه نمیکنن و رو هوا حرف میزنن برا سبحان ی دارو خیلی قوی داده بودن که دکتر خودش که بردم میگفت اصلا این دارو رو نباید میبرده ببرش ی دکتر هست میگن خیلی خوبه همه چیز تشخیص میده اسمش یادم نیست از خواهرم میپرسم میگم دکتر سبحان هم خیلی خوبه دکتر اسماعیلی اگه خواستی بگو تا ادرس و شمارش بدم عزیزم خیلی برا اتناجون دعا میکنم ب حق امام رضا ایشالا زود خوب میشه
ღبارانღ
24 خرداد 92 15:51
سلام امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه...خداوند خودش رحمی بهتون بکنه...
مامان دانیال
25 خرداد 92 8:55
سلام مامان جون تو رو خدا غصه نخور این یه ویروسه که بیشتر بچه ها گرفتن شهر ما که بدجوری همه مریض شدن خودم یه دختر خاله کوچولوی 2.5 ساله دارم چند روز قبل اینقد حالش بد شده که دور از جون تا دم مرگ رفته و برگشته تشنج هم کرده نگران نباش این یه درد بده که بین بچه ها افتاده مواظب خودتون باشید بوس
مامان کیانا
25 خرداد 92 9:20
سلام عزیزم . خیلی ناراحت شدم اومده بودم خبر سلامتی آتنا جون رو ببینم . میدونم چی می کشی خیلی سخته . من هم وقتی کیانا مریض می شه قلبم هزار تیکه می شه تا خوب بشه . حالت رو می فهمم و هر لحظه برای سلامتی آتنا جون دعا می کنم . خدایا به آبروی عزیزانت آتنا جون رو خوب کن . آمین تو رو خدا آپ کن و ما رو از آتنا بی خبر نذار .
مامان الینا
25 خرداد 92 13:40
سلام عزیزم .خوبی ؟آتنا بهتر شد ؟بیا و از احوالاتتون برامون بنویس .بگو که حال آتنا بهتر شده و تو هم این روزا آرومی