آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

باز هم محتاج دعای همه ی دوستانم

1392/4/10 18:29
نویسنده : مامان جون
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوستهای مهربون وخاله جونها 

الان با خبر شدم مامان امیر عباس فرشته آسمونی 

مشکلی واسه نی نیش پیش آمده 

پس باز هم از شما خواهش می کنم در دعا هاتون زینب عزیز رو فراموش نکنید 

 

زینب جون از صمیم قلب آرزو می کنم نی نی کنجدمون وشما صحیح

وسالم به خونه برگردید 

امیدوارم امام رضا نگهدار ومحافظ نی نی مون باشه 


سلام دوستهای مهربونم 

حال زینب جون هم خوب خدا رو شکر مشکلش حل شده

و نی نی وخودش هر دو سالمهستن 

بزودی خودش میاد ومی نویسه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان الینا
8 تیر 92 2:02
سلام عزیزدلم . چه بیخبر میای و میری؟ کاش خبر میدادی میومدم یکم حرف میزدیم .الان بهتری ؟آتنا بهتره خدا رو شکر ؟ امیدوارم زینب جون هم حالش خوب بشه .
مرمر
8 تیر 92 17:19
سلام مگه نی نی زینب چی شده.هرروز میرم تو وبش اما خبری نیست ازش .
مامان نسرین\
8 تیر 92 21:06
سلام مامانی.اتنا جون بهتره؟کاشکی جواب می دادیخدا به زینب جون و نی نیش کمک کنه
مامان الینا
9 تیر 92 10:10
سلام عزیزم .دیشب درد داشتم دیگه دراز کشیدم خوابیدم .اصلا نیومدم نت ببخشید حتما منتظر بودی
فاطمه مامان آیلین
9 تیر 92 15:15
سلام عزیز دخترت چطوره ؟ بهتر نشد ؟
مامان نسرین
10 تیر 92 1:27
سلام عزیزم خدا را شکر که حال دخترمون بهتر شده مامانی خیلی خوشحال شدم سر زدی انشاا... حال دخترمون خوبه خوب بشه.بابت رمز هم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 تیر 92 11:22
وای چی شده تو وبلاگشون که چیزی نیست خواهش می کنم اگه خبری دارید بگید حالشون چطوره
♥متین من♥
10 تیر 92 18:10
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 2:10
خدا را شکر
زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
11 تیر 92 22:46
سلام زهره مرسی از اینکه به یادمی من همیشه محتاج دعا هستم بازم دعام کن
مامان الینا
16 تیر 92 13:44
خدا رو هزار بار شکر