آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

1392/4/10 18:21
نویسنده : مامان جون
208 بازدید
اشتراک گذاری

                                

                

 

                       اس ام اس تبریک تولد

 و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست                            

که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ،                                                                      

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود

صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…

تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ،                                                                      

داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره

تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه آمدی…

جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ،

این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این

شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….

شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ،

هدیه من به تو در روز میلادت

تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است

که مدتها به انتظارآمدنش نشستیم …

عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ،

تا بگویم خیلی دوستت دارم وبگیرم دستانت را ، 

تا بگویم تا ابد دوستتدارم و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک

بگویم روز تولدت را….

تولدت مبارک عشق من….

 دوستها وخاله های مهربون 
یه خبر مهم .......
آنیتای عزیز چشم ما رو روشن کرد و فرشته زمینی شد 
همه ی شما مامان الینا جون فرشته آسمونی رو می شناسید (سعیده جون )
امروز آنیتای خوشگل بدنیا آمد وحال هر دو خوب خوبه
خاله جونها چشم تون روشننیشخند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرتین
10 تیر 92 18:53
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
متین مامی ایلیا
10 تیر 92 23:55
سلام عزیزه دلم خوبی؟ منو ببخش دوست خوبم خیلی وقت پیش برام پیغام گذاشته بودی ولی اونقدر درگیر و داغون بودم که نشد به وب ایلیا سر بزنم، و جواب نظراتم و بدم، وب اتنا جون و تا جایی که تونستم خوندم به خاطر مریض شدنش و غصه هات خیلی ناراحت شدم خدا هیچ بچه ای و رو مریض نکنه الهی که دختر گلت زود زود خوب میشه وامیدوارم هیچوقت و هیچوقت غم تو دلت خونه نکنه، منم روزای بدی رو میگذرونم اینقدر بد که گاهی فکر میکنم اگه ایلیا نبود میمردم و راحت میشدم راستی خیلی خوشحالم که سعیده جون به سلامتی زایمان کرد و خدارو شکر هم خودش و هم نی نی خوبن، الــــــــــــــــــــــــــــــــهی شکرت بازم اگه خبری ازشون داشتی برامون بذار راستی عزیزم من لینکتون کردم و خیلی خوشحالم باهم اشنا شدیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 2:11
مبارکه تولدت مبارک عزیزم
مامان نیایش
11 تیر 92 10:41
وای چه خبر خوبی . مبارک باشه . خوشحالم که صحیح و سالمند . مدام به وبلاگشون سر می زدم و نگران حالشون بودم . همیشه خوش خبر باشی .
ضحی
11 تیر 92 13:41
سلام خیلی خوش حال شدم راستی از زینب مامان امیر عباس چه خبر ؟ من هر روز به همه شما سر میزنم نگرانتون میشم براتون دعا میکنم اما خاموشم
مامان نسرین
11 تیر 92 16:49
وای عزیزم چه خبر خوبی بود اشکام نا خوداگاه سرازیر شدند ایشا.. زود حال خودش خوب بشه و عکس فرشتش و برامون بزاره. مرسی دوست گلم که این خبرا دادی
فاطمه مامان آیلین
12 تیر 92 15:47
خوش خبر باشی دوستم . از دخترت هم برامون بنویس .
مامان نسرین
14 تیر 92 11:01
سلام عزیزم خوبی؟دخترمون حالش خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الینا
16 تیر 92 13:43
سلام عزیز دلم .قربونت برم خواهری خیلی دلم واست تنگ شده .این خانومی مگه میزاره یام نت ! ان شالا زود زود میام باز مثل همیشه با هم حرف میزنیم