آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

چی بگم از کجا بگم

1392/6/10 16:18
نویسنده : مامان جون
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

سلام دختر شیرین زبونم 

ای هستی مامان ای همه ی امیدم

زندگی بی تو محاله در بی نهایت  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

قربون قد وبالات بشم عشق قشنگم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الان یک هفته است که باز روم به دیفال اسهالی 

ومن مامامان بی چاره دلیلی براش پیدا نمی کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

البته نا گفته نمون هااااااااااااااااااا

چهار تاااااااااااا دندون کرسی رو داری باهم در میاری  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی آخهههههههههههههه این از وقتی رفتیم

شمال در حال در آمدن بود که الان 

یک کوچلو نه یکم بزرگتر آمده بیرون  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

روم به دیفال از همین اسهالت  تمام باسن ات اینها ووووو زخم شده  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان هم کارش شده عوض کن بشور پماد بزن 

وجالب ترش اینکه خودم هم از حالت تهوع هی بالا میارم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

همین الان هم که دارم می نویسم 

فکر می کنی مشت یکی تو حلقم و می خوام بالا بیارم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

چند شب پیش بردمیت پیش بندی 

و از تو گلوت یک تکه خربز درآورد و یک تکه نمدونم

استخون بود یا چیز دیگه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

یکم بهتر شدی و همون طور خدمات رسانی به شما ادامه داره 

تا دیشب شما رو نبردم پیش دکتر و خودم رفتم از دکتر سوال کردم 

وایشون هم گفت خانم دختر تون عفونت داره تو رودههاش و واسه

همینه که سوخته قارچ گرفته

 

حالا از دیشب خدمات رسانی جدید رو آغاز کردم 

دارو خشک کننده 

کرم ان ان و کالا ندولا

وشستشو 

از صبح هم بیدار شدم البته نا گفته نمون از شیطنت بازی های بابات  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

منم که حوصله هیچی رو ندارم

و زود به قول بابا از کوره در می رم و قهر می کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

البته اینو بگم نمدونم چرا از بابا بدم میاد  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از جام پاشدم و شدم کد بانو ی خونه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ظرف شستم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

لباس شستم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی   تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نهار ظهر بابا جون رو گذاشتم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رو میز نهار خوری رو شستم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

لبلاسهای بابا جون رو اتو کردم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شیشه واسه شما گلی جون آمده کردم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ظرفها رو جا به جا کردم 

و بعد بابا رو راه اندختم برن سر کار تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و خودم خوابیدم تا ااااااااااااااااا 2:30ظهر  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عکس فرش
10 شهریور 92 15:54
با سلام.. تبدیل عکس به تابلو فرش و قالیچه در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت... تحویل درب منزل با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
امیرمهدی کوچولووو
10 شهریور 92 16:11
سلام خاله جون مخ دخملتو زدم بهش بگو بیاد وب من کارش دالم.اخه دخملت خیلی ناز و خودنیه.... چیه خب زنمه دوسش دالم. البته ازم بزرگتره ولی زن باید بزرگتر باشه زن زندگی باشه
مامان جون سیلوانا
12 شهریور 92 18:51
آخی خیلی درد داره این سوختگی براش از پماد استریل چشمی تتراسایکلین استفاده کن من برای سیلوانا استفاده کردم زود خوب شد سوختگیش از پمادهای تعویض پوشک استفاده میکردم جیغ میکشید بچه خیلی اذیت شد ولی بااین پماد خوب شد.