آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

ولادت امام غریبم

1392/6/27 1:00
نویسنده : مامان جون
915 بازدید
اشتراک گذاری

                               

 

حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم

منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم

 

 

یا امام رضا 

یا ضامن آهو 

یا ضامن غریبها 

ضامن همه ی دلشکسته ها دوستت دارم 

از اینکه در جوار حرمت زندگی می کنم به خودم می بالم 

از اینکه شما نگهدارمی

و همیشه در هرحالی صدام رو به گوش خدا می رسونی ممنونم

خوشحالم ازاینکه مواظب خودم وبچه هامی 

امام رضا شما غریبی شما رو به جوادت قسم مواظب من وبچه هام

باش 

شب جمعه آمدم حرمت نمدونم چرا نتونستم بگم 

خودت میدونی چی رو می خواستم بگم 

ولی نمدونم چرا فقط زیارتت رو خوندم 

ونماز واسه پدر ومادرم وخواهرم 

امام غریب خودت ضامن من شو 

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم

این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .

...

ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه

اسلام  رو به همه دوستانم تبریک عرض میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پارمیس
27 شهریور 92 2:39
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وب سایت ما هم سر بزنید وب سایت ما مخصوص خانم هاست و بخش مشاوره پزشکی رایگان برای اطفال دارد http://iranbanou.com/QandR.aspx?id=4 موفق باشید