آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

من دخترم وروزهای انتظار

1393/1/1 8:40
نویسنده : مامان جون
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام جگر گوشه ی مامان 

امیدوارم خوب باشی در پاهر که خوبی وتو شکم مامان داری فوتبال بازی می کنی 

آرتینم چیزی تا امدنت نمونده 

بعد از اون خونریزی و دندون دردی که داشتم نوبت به اسباب کشی شد 

باورد شما به 8 ماهگی جابه جا شدیم سخت بود اما تموم شد 

این خونه بزرگ و آتنا جون واسه خودش کیف می کنه 

امید وارم روزی خنده هر دو شما رو باهم ببینم 

آرتین عزیزم این روزها خیلی بهت سخت می گذره 

احساس می کنم خیلی تنهام 

بابا جون سر گرم کار و مسائل اطرافشه شب روزم با آتنا می گذره 

یا روی پام در حال خوابه  ویا در حال شیشه درست کردن و یا غذا و غیره .....

و وقتی هم کاری واسه کاری واسه خودم می خوام انجام بدم

با مخالفت مهدی روبه رو می شم 

امروز تا تولدت 38 روز دیگه مونده 

1392/12/6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
1 فروردین 93 23:35
عزیز دلم همه مردها اینجوری هستن تو صبور باش