آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

هورا هورا مامان جون آمد

1391/6/19 16:07
نویسنده : مامان جون
217 بازدید
اشتراک گذاری

بلخره انتظارمون داره تمام می شه مامان جون داره میاد آتنا دلم واسشون یه ذره شده مغز بابا رو خوردم از بس گفتم مهدی جون زنگ بزن ببین بیلیط گیر شون آمده یا نه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آتنا جون مامان جون اینها آمدن روز شنبه 7 صبح رسیدن  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی دیروز که شنبه

بود من می خواستم برم آرایشگاه وموفق شدم رفتم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

واز اونجا باهم رفتیم خونه دوستم مریم خانوم اسباب کشی کرده بودن رفتیم واسه کمک  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاونهم شما آنقدر گریه کردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی بی اندازه تازه خاله مربم هم از کار کردن انداختی ناراحت

هنوز اونجا بودیم مامان جون زنگ زد گفت ما داریم واسه جهیزیه (زینب) دختر عمه بابا مهدی

میریم بعد آمدیم با پدر جون مشورت کردیم وتصمیم گرفتیم امشب که یکشنبه هست بریم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

راستی فرداشب هم عروسی دعوتیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمن میتونم لباسهای قبلیم رو بپوشم آخه از اونجایی

که من یکم ناراحتی دارم خیلی خیلی زود برگشتم به وزن اولم تازه یک چیزی کم تر

آنقدر دلم می خواد زود بعداز ظهر بشه بابا بیاد دنبلمون ومن هم لباس خوشگله ی شما رو بپوشم تنت

وایییییییییییی چقدر ماه می شی فرشته

البته ماه هستی جیگر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)