آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

می نویسم از تو تا تن کاغذ من جان دارد

1391/6/19 18:38
نویسنده : مامان جون
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل جون می خوام چندتا از عکسهای نازت رو بذارم

چند شب پیش بابا زحمت کشیدن منو شما رو واسه شام بردن بیرون

آخه چون مامان جون اینها نبودن حوصله مون سر رفته بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بابا جون هم من و شمارو حسابی تحویل گرفتن واسه شما 2 دست لباس

شیک خریدن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

واسه من هم یک مانتو ویک کیف با اجازه شما دست بابای گلت درد نکن واقعا

این یک نعمت بزرگی که خدا به من وشما داده تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان اون چشم وابرو رو بخوره

واسه دیدن عکسهای عسل

ادامه مطلب......

الهی همیشه لبت خندون باشه مروارید من

شما عسلی خوشگل من

این هم آتنا و عروسکهاش

خودش هم عروسک مامان وباباست

مامان جون الهی دیگه هیچ وقت اون شب برنگرد من بعداز ظهر که خوابیدم خواب بدی دیدم ولی به کسی نگفتم شب رفتیم خونه دایی بابا سر سفره شام کنار خودم بودی اما نمیدونم یک دفعه جی شد خود به خود پشتی افتاد روی سرت ولی به خیر گدشت وبه سرت نخورد فقط شما ترسیدی از صداش گریه می کردی روی پام گذاشتم تا ساکت شدی خوابیدی

قربون شما بشم من که اینطوری نگاه نکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)