آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

فقط به خاطر گل دختر

1391/6/25 0:56
نویسنده : مامان جون
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلبامیدوارم که همیشه شاد باشی وسلامت گلم

الان که اینها رو می نویسم بک روز از بهانه گیری های شما گذشته

دیروز از صبح تا شب گریه کردی می خوابیدی چند دقیقه بعد بیدار می شدی

چون پنچشنبه بود بابا کمی زودتر از روزهای دیگه آمد من هم همه اش شما توبغلم بودی و نق نق می کردیخیلی ناراحت بودم چون نمی دونستم شما چیکارت هست بابا سعی کردن کمی کمک دستم باشن اما شما آروم وقرار نداشتی

با بابا جون شب رفتیم خونه مامان جون مرضیه دایی و زندایی بابا هم اونجا بودن البته واسه شام آمده

بودن وسط شام بودیم زن عمو بابا با عمو جون و بچه هاشون آمدن

شام رو خوردیم شما الحمدالله ساکت بودی بعد از شام من و زندایی جون ظرفها رو شوستیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

و آمدیم یکم میوه بخوریم که زن عمو بابا بچه داریشون گل کرد و تصمیم گرفتن شما رو به قول خودشون

شونه پیچ کنن  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شما باز به گریه افتادی ودیگه ساکت نمی شدی شما رو از زن عمو گرفتم شیر رو هم قبول نمی کردی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتا راه افتادیم آمدیم خونه شما تو راه خوابیدی ولی وقتی رسیدیم خونه کلی شیر بالا آوردی چون شیر بد خورده بودی شیر جوش به قول قدیمی ها  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمن وقتی آمدیم خونه کلی بابابا جون

قور قور کردم گفتم خودم یاد دارم بچه رو بزرگ کنم بچه ام صدتا مامان داره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد هم خوابیدی وبین بیدار می شدی شیر مخوردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نیم های شب دست زدم به صورت خومشگلت دیدم خیلی سرد گفتم شاید خدا نکرده سرما بخوری تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی با کمک بابا یک حالی به خونه دادیم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

چون کف خونه سرامیک هستش بیشتر خونه سرد میشه بالا تو انباری موکت داشتیم آوردیم زیر فرش

وجاهایی که بون فرش بودپهن کردیم

در ضمن بخاری رو هم آوردیم وصل کردیم ورو شمک گذاشتیم

کلی هم ظرف کثیف داشتیم شوستم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

لباسهارو هم گذاشتم شب که اوج مصرف نیست تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شما هم الان تو خواب ناز هستی کنار بابا جون

دوستت دارم هم نفس مامان وقتی کمی از کار هام تموم شده بود آمدم کلی با هم صفا کردیم

مای بی بیت رو عوض کردم وکلی رونات رو بوس بوس کردم تو هم می خندیدی انگار داشتی خستگی

مامان رو در می آوردی عسل وبعد که بستمت به خانم خانم ها شیر دادم تا حالا هم که خوابی ولی

داری آمده واسه بیدار شدن می شی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

شاید اگر بابا حال داشته باشه بریم بیرون تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

من هم که در حال استراحت هستم گل دختر نهار رو هم با مهدی جون زدیم بر بدن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مامان جون بای تا فردا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)