آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

مامانی دلش شکسته مثل شیشه

1392/2/21 23:28
نویسنده : مامان جون
124 بازدید
اشتراک گذاری

هیچی واسه گفتن یا نوشتن ندارم به جز یک مشت بیچارگی که باهیچ دست خطی و با هیچ رنگی از

پیشونیم نتونستم پاک کنم و هنوز هم ادامه داره...........

زندگی من مثل جاده ایی شده که هرچی میرم به آخر نمی رسم

دیشب بابات آرزو تو دلش رو به زبون آورد

آرزو داره من بمیرم وبره پی کارش

آرزو خوبیه من هم همین آرزو رو دارم

چون ادامه دادن تو این شرایط یکمی سخته

مامان جون خیلی دوستت دارم همه هستیم تو هستی شاید واسه بابات اون 100 بچه که تو بیرون از این

خونه هستن تو بشه ولی واسه مامان خدا یکی خلق کرد اونم توهستی عشقم نفسم مامان شما رو با

دنیا هاش عوض نمی کنه

من تار مو هاتو به دنیا نمیدم گلم

من یک نی نی دالم اونم تویی قشنگم

الان هم رو پاهام گذاشتمت داری می خوابی

الهی قربونت بشم

دلم مثل سنگ وشیشه شکسته برم جفای روزگار رو واسه کی بگم که ملامتم نکن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)