آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

سلام ای ضامن آهو

1392/2/21 23:27
نویسنده : مامان جون
157 بازدید
اشتراک گذاری

 

السلام علیک یا سیدنا و مولانا یا اباالحسن یاعلی ابن موسی الرضا علیه السلام

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من ...
به پای بوس نگاهت، غریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست
کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید ...

 

سلام آتنا جون امشب که دارم برات این پست رو می ذارم شب تولد کریم اهل

بیت علی ابن موسی الرضا علیه السلام

سال گذشته منو بابا جون ماه عسل رفته بودیم ومثل امشب رو توشهر

ماسوله بودیم جات خالی بود عسلم خیلی خیلی خوش گذشت

آنقدر که از عمر منو بابا جون حساب نشد

منو بابا نمی دونستیم که امام رضا امسال شما فرشته ی قشنگ رو به ما

هدیه می ده

خوشحالم ازاینکه کنارمی بابا نیست الان که این پست رو می ذارم من وشما

تنها تو خونه هستیم بابا جون سر کار هستن

شما هم لا لا کردی من هم کلی کار کردم وحالا هم دارم واست می نویسم

امروز از صبح کلی کار کردم

اول رفتیم واسه بابا جون کلید درست کردیم آخه بابا بعد از تولدشما

کلیدهاشوگم کرده

 

بعد خونه مامان جون مریم من بهشون می گم مامان چون حق مادری به گردنم

داره آخه من که مامان ندارمدل شکسته

 

رفتیم تا سرم وآمپولهای مهدی پسر شون رو زدم وبر گشتیم خونه

شما شیر خوردی بی بیت رو عوض کردم

من هم نهار خوردم

به بابا زنگ زدم حالشو پرسیدم خوب بود

بعد با هم خوابیدیم تا ساعت 6 بعد باز شیر .یکم بازی کردیم با هم دوباره

خوابیدی

من هم لباسهای شما رو مرتب کردم

ظرفها رو شوستم

آشپزخونه رو تی زدم گاز پاک کردم

اتاق خوابم رو یکم صفا دادم

چایی دم کردم البته بابا از 12 زودتر نمیاد

ومن همچنان تنها البته شما که کنار مامان هستی یعنی همه چیز ولی آخه

بابا سایه سر من وشماست دیگهمتفکرتعجب این هم یک روز پنچشنبه کنار دخملی قند عسلی در تولد تولد امام هشتم ضامن آهو و پناه بی پناهان آتنا جون خوشحالم که ما در کنار او زندگی می کنیم امیدوارم

خودشنگهدار ونگهبانت باش مامان جونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)