آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

صدوبیست روز گذشت

1391/8/29 18:57
نویسنده : مامان جون
189 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام دلبر مامان سلام هلوی قشنگمقلبسلام هستی مامان وبابا

داری خانم می شی وبزرگ ومن هم با بزرگ شدنت جون می گیرم فرشته

فرشته قشنگم دخترم آتنا جون چهار ماهگیت مبارک گلم

مامان خیلی خوشحال که داری بزرگ می شی

خانم مامان من وبابا جون مهدی روزی هزار مرتبه خدارو شاکریم واسه بودنت

واسه لمس کردنت واسه احساس قشنگ مامان وبابا بودن

گلم آتنا جان تو این ماه با صدای بلند می خندی

ویک کاری دیگه اینکه با دستهات بازی می کنی

واما سومین شیرین کاری هات احساس می کنم می خوای مامان بگی

وقتی گریه می کنی می گیماومن هم یه دنیا عشق می کنم

خاله مهین جون هنوز هستن امشب شب دوم خونه دایی جون رفتن

ومن هم فرصت دارم تا برای گلم بنویسم

ببخش اگر کمی دیر چهار ماهگیت رو بهت تبریک گفتم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)