آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

همه ی هستیم تو هستی

1391/10/16 11:05
نویسنده : مامان جون
658 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com سلام عشق سلام مادرم سلام همه کسم آتناجون از اینکه خدا تورو بهم داد

خدارو شاکرم شاکرم که تورو واسه من آفرید تا دیگه تنها نباشم

تا غم غربت اذیتم نکن

خدایا خداوندا تورو شکر می کنم

آتنای من داره روز به روز خانم تر می شه ماشاالله

مامان قربونت بشه نفسم

می خوام چندتا از عکسها تو بذارم اگر شما اجازه بدین واز خواب بیدار نشی

آتنا جون عشقم سال گذشته تو شکمم بودی و ایییییییییییی

اصلا لحظه هاش قابل وصف نیست چقدر شیرین بود شوق داشتنت

وحالا لذتی عجیبی واسه منو بابا داری قربونت برم

دوست داری همه اش بری بیرون تا بابا لباس می پوشه فکر می کنی تو رو

می خواد ببره هی بالا وپایین میپری بابا ببرت

ووقتی من حاضر می شم ساکت بهم نگاه میکنی از چشمات ونگاه کردنت

اینو می فهمم که می ترسی که تنها بذارمت بعد که کنارت می شینم دلت

آروم بگیره خوشحال می شی و می خندی

گلم دوست دارم به اندازه همه ی دنیا

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)