آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

روز اول عید

1393/1/1 9:17
نویسنده : مامان جون
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای عزیزم 

من شرمنده همه شما خو بها هستم که همیشه به یادم هستین 

عید همه تون مبارک باشه سالی پر از عشق و برکت وشادی رو آغاز کنید 

من تا امروز نت نداشتم اما شکر خدا درست شد 

و وصل شد 

من آتنا جون وآرتین جونم حالمون خوبه 

همسری هم همه تلاشش رو کرد و تا آمدن پسری ماشین خرید 

که من راحت باشم 

دستش درد نکنه که به فکر ما هستش 

در کنار روزهای تلخ جایی هم برای شاد بودن هست 

تا آمدن گل پسر فقط 8 روز دیگه مونده 

التماس دعای فروان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
1 فروردین 93 9:27
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
نفیسه
1 فروردین 93 23:40
عزیز دلم به خوبی زایمان کنی و امسال بهترین سال زندگیت باشه سال نو مبارک