آتنا جون مامان وباباآتنا جون مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♪♫♪♥خاطرات کودک من♥♪♫♪

روز آشنایی دو دوست

1391/6/29 14:30
نویسنده : مامان جون
182 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

سلام آتنا جون اینها برای توست برای دانستنت از زندگی تلخ وگاهی شاد من (مادرت)

امروز روز آشنای من با یک دوستنه خواهر نه یک حامی که تو لحظه های که مامان تنها بود

کنار مامان

بودو بهم امید می داد واسه بهتر شدن حالم واسه بهتر شدن تنهاییم واسه بهتر شدن غربتم واسه .....

من خوشحالم خوشحاله خوشحال

امروز با خاله جون تلفنی صحبت کردم قلبم آروم گرفت دیگه از تنهایی داشتم دق می کردم هر چند فرشته

ی نازم توکنارمی ولی هنوز زود که با غصه های من شریک باشی امروز نه از خاطر من و نه از خاطر تو نباید

دور بشه همیشه بدون که تو دنیای به این بزرگی یکی هست که کنارت باشه وبه حرفهات گوش بده

حتی اگر اون کس مادرت نباشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)